SOMMER PÅ BYGDEMUSEET

Tid: 11 - 15
Sted: Bygdemuseet i Molde

SKATTEJAKT - GEITER - GUIDING

Bygdemuseet i Molde er sommeråpent med guider og mange åpne hus!

Det er vel verdt å ta turen!

Billetter:

• Billetter kjøper du enten på Krona eller i "Lassebua", det hvite lille butikken ved porten inn til bygdemuseet.
  • Denne er gyldig på Krona hvor du finner flere utstillinger, Bunad Verksted, bibliotek, Kafe Mali og museumsbutikk, samt på bygdemuseet!

Barnefamilier:

• For barnefamilier kan vi tilby skattejakt med premie!
  • Det er stylter på området til fri benyttelse.
  • Det er fem geiter på området; Gråtass, Kardemomme, samt Soya med de to killingen Krakle og Stratos. Disse liker kos, men må ikke mates! De bruker no-fence (digital inngjerding) og er derfor ikke avhengig av at portene er lukket.

Voice of Norway:

Om du laster ned appen så kan du få guiding om husa via appen på flere språk, samt delta på digital BLOMSTERJAKT på området vårt. Her vil du kunne vinne premie!

Cruisedager:

Om du kommer på en dag det er cruisebåt i byen vil det myldre av turister, og vi har flere guide på jobb. På disse dagene vil museet tilpasse åpningstidene til cruisebåtens liggetid ved havna.

Billetter:

lenke til billetter og priser